Kai soluojančio gitaristo technika neužstoja (ir nebando atstoti) kūrinio estetikos, o orkestre sėdintys žmonės neprimena vergų galeroje, praradusių viltį, vangiai irkluojančių pagal prievaizdo mostus. 🙂
Pagarba Steve Vai.
_gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();
Tikrai didžiulė pagarba tokiam gitaristui. 🙂
Beje, šiek tiek offtopic’o. Norėjau administratoriaus paklausti kokie thumb pick’ų privalumai ir minusai?
Pastaruoju metu galvoju keletą pabandymui įsigyti, nors neįsivaizduoju ar verta su jais prasidėt.
Pats thumb pick’ais nesinaudoju (nors esu bandęs), bet jų naudą ir paskirtį nusakyt nesunku: grojant fingerstyle, metalinėm stygom, toks nykščio “nagas” tiesiog smarkiai pagarsina ir paaštrina boso liniją. Ją aštrinti prasminga tada, kai ta linija aktyvi, savarankiška, atlieka ritminį vaidmenį. Nebūdinga baladėms ir klasikai, gana įprasta – bliuzui, country, airiškai ir kitokiai panašios tekstūros muzikai.